jobbigt

våren blir inte som jag trodde, kommer antagligen få en bråkdel så mycket jobb som jag hade när det var som bäst (=mest) i höstas.

Under några timmar av tvivel förut idag, när jag faktiskt hade blivit inringd och arbetade så kändes det som helt fel, helt fel karriär, helt fel för mig, dumt att satsa på något som de flesta inte ens satsar på utan bara blir..

Men, trots det och trots allt känner jag min nu redo för nästa dags utmaningar (inte för att det kommer bli några..) Det känns ganska bra, att de obehagliga känslorna faktiskt går över, om än inte för gott. Tror att det jag drabbades av i morse berodde på att jag kände mig tvungen att göra ett bra och stabilt intryck för jag vet att jag inte kommer få en ny chans imorgon. Något större press än vad jag vanligtvis brukar sätta på mig alltså.

Vi får se... så länge jag inte behöver ta av sparpengarna till hyran så är jag "nöjd". Det får gå. Kalla mig bortskämd men jag vill inte jobba med något jag inte vill ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0