olycksfågel

det snöar idag och jag är fullt upptagen med att planera för hur jag ska ta mig till skolan idag. Snacka om att göra en höna av en fjäder, men det är en hel del som ska hinnas med på den korta resan.
det blir nog inget med cykel idag i alla fall. har hållt på att ramla nu några gånger så pass att jag blivit rädd och nervös - det är då det händer.
som i lördags när vi åkte hem från stan tillsammans, och det gick tre tjejer i bredd på trottoaren framför. utan att riktigt tänka efter låter jag vänsterhanden vara kvar i jackfickan, släpper taget om styret med andra handen och smäller till ringklockan. En perfekt träff, men vad sjutton, jag kunde ju åkt ikull nåt så oerhört..! Så onödigt, men så spontant. Det är när man börjar tänka efter som olyckorna sker..

Kommentarer
Postat av: Franny

efter dina prakt-vurpor på sistone så skulle jag rekommendera att du inte tar sådana där risker i onödan, faktiskt. ;)

2010-11-22 @ 15:16:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0