workshop informationssökning

har för första gången under utbildningen fått tillgång till en dator under lektionstid. Att dom aldrig lär sig. Jag har inte förmågan att bara göra det man ska, tiden är alldeles för värdefull för sådant.

sitter  här och längtar hem, efter någon att prata med och bara vara med. Känns surt att inte åka någonstans denna helgen. Men för en gångs skull ska vi ändå göra något och det är det som håller mina spirits uppe, för vi ska gå på bio och se the deathly hallows :D

inte för att det är för mycket i skolan eller så. Det är onekligen väldigt mycket, men det är välbekant eftersom det är individuella korta skriftliga uppgifter. dvs: såna som ger sig bara man ger det tid. Är oerhört glad nu att jag gått sörängens skrivarkurs, för oavsett vad vi fick eller inte fick lära oss om journalistik och fotografi så har jag lärt mig detta: Man kan inte vänta på inspiration innan man börjar skriva, för då kommer den aldrig.

det jag väntar på just nu är en kompis som kan dela mina intressen med att "bara" sitta hemma, se på film och prata om musik, böcker och livet. Lovley :)

Kommentarer
Postat av: Franny

Du kan adoptera mig, så kan vi bara sitta hemma och prata om film och böcker och musik och bara vara.

2010-11-19 @ 15:12:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0