pluggmorgon

läget som sådant denna torsdagsmorgon, jag ska strax äta frukost och kolla på gårdagens berg flyttar in :) sedan bär det av ner mot skolan. I onödan vill jag säga, fast det inte alls är det. Utan tvång är en bättre beskrivning. Ska möta upp sissi, mirjam o malin för att tentaplugga lite. Gud så seriöst det låter när man säger så. Gårdagens andra pluggdeltagare ida och hanna tillförde rätt allvar till situationen genom att grundligt vilja sidhänvisa vartenda övningspåstående vi gjorde. Nyttigt! Men så duktig kan man nog inte vara två dar i rad.. Tänker mig snarare att vi efter att ha varit i lässalen kommer komma in på ämnet tentafest istället :) Tydligen ska man ha ett gemensamt tema när man klär upp sig för att gå ut. Who knew?! Hur som helst tänker jag klara tentan främst för att få vara glad som alla andra den kvällen.
Var hemma hos malin igår för att prova några utstyrslar till halloweenmaskeraden och måla mina naglar med nåt fint mönster.. Och träffa kissen! Helvit fin tjej som hade något graviditetskilo som fortfarande hängde kvar. Mysigt! Mitt i allt ringer mamma och tackar för brevet jag skickade och tycker det är tråkigt och sorgligt att jag inte kunde hänga med hem nästa helg trots allt, på grund av maskeraden då. Ångest ångest. Biljetterna hade inte blivit blivit betalade än, så...jag ändrade mig. Erik åker hem till sin pappa som är kontrollant på nåt bilrally och jag åker hem för att fira mina bröders födelsedagar. Det är ju jäkla skit att man aldrig kan bestämma sig någon gång.
detta var läget som sådant. Denna torsdagsmorgon. Ha en fin dag alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0