blogghora

eftersom jag nyss kollade min statistik över bloggbesökare och ser att jag kommit ända upp till 18 unika besökare och 44 sidvisningar så måste jag ju försöka behålla något av den boosten.

Sen... att skriva något intressant är ju en HELT annan historia ;D 

klockan är 22:22. Snart är det den 11 november kl 11:11. Det ser jag fram emot. Undrar vad jag ska göra då? 

Idag har jag för övrigt briljerat i köket. Har precis lagt i fisken i ugnspannan och öst över delade tomater och creme fraîche när jag inser att jag brukar tillreda den här rätten i stekpannan. Istället för att bryta ihop och antingen hälla över det i stekpannan eller hälla ut det så fortsätter jag krydda och får mig till livs veckans bästa middag! Kaching! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0