allmänt kackel

på tal om idol - har du sett moa (lignell?) och oleg med elektropop? Snacka om internetfenomen! 74000 likes har han på sin sida, det var 52 när jag gick med tidigare i veckan, och det vara bara en dag efter att han varit med i idol ^^


Den glada nyheten är att mamma har övertalat pappa att han ska åka på bokmässan i år, så dom kommer hit och stannar någon natt eller vad deras barn i borås o göteborg vill härbärgera dem :)


lite plötsligt sådär hjälpe erik mig att färga håret rött (rödare) nu ikväll. Den där våghalsiga röda tonen som inte går att få till på naturlig väg... Toning visserligen, får nog inse att mitt hår inte gillade två blekningar på två dagar...


sen så kan jag bara nämna såhär i förbifarten att på lägret deltog även fem stycken brittiska medborgare - tjejer i 20årsåldern som läser sitt sista år till förskollärare och har tre månaders praktik i sverige. Hur det nu gick till så tror jag campingdjävulen tog över så jag började så smått översätta instruktioner till dem och kom rejält till tals med en av dem. hon sa att jag hade bra uttal, så nu vill jag ju ännu mer bara fortsätta prata och komma över dedära nervösa talsvårigheterna som gör att jag inte kunde uttala ordet theme song på fem försök ("seme thong" däremot gick JÄTTELÄTT att säga...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0