Lusen

Har tvättat håret. Avsminkat mig och sminkat mig igen. Fotbadade och -smörjde igårkväl. Ändå
583589-2känner jag mig så lusig.
Blir alltid så när jag kommer hem, hit till lägenheten. Antingen är erik inte här, och då har man bara sig själv att hitta inspiration i.
Eller, som idag är erik här. Då hittar jag ingen inspiration alls, mest rädsla. Han äter aldrig, lyssnar inte, jobbar för mycket, gör aldrig något, äter bara mackor, sitter bara vid datorn, köper aldrig något, lägger pengarna på pizza.

Mestadels ologiskt och helt orimligt. Ingen blir på bättre humör men vad är det för svårt med att göra lite som jag vill? Istället hamnar jag i tjurningsdvala, något som inte är enkelt att ta sig ur. Då har han åkt till jobbet och vem vet när vi ses igen?


sistaskolveckan:
 - maskeradgrill
 - sista lektionen med gudrun
 - hitta köpa presenter till lärarna
 - middag med skrivarna (?)
  - tårtafika med klassen
 - avslutningstal i hörsalen
 - lunch
 - ...tvätttid... jättevälbehövligt, så ska jag ut på torsdag, så blir det efter åtta minst. 

Ner på stan å kolla läget snart. Tjenamoss!

Lova              
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0