tankekarta

sitter och kontemplerar över ett reklamutiskick från ett sminkföretag där man får en bikini om man beställer. rätt snygg för att vara gratis. men mest av allt kan den symbolisera alla de saker jag tänker på just nu

köpbehovet: efter många år som fattig student eller relativt arbetsovillig har jag kommit i besittning av en rätt rejäl lön den senaste tiden. turligt nog inträffade det i samband med att mina skor gick sönder och mina jackor var för fula för att bäras offentligt. (eller omvänt) Som det ser ut nu är jag på en mission att bygga upp en ny garderob för både vardag arbete fest och träning. vilket raskt för mig in på nästa punkt
utseende och träning: alltid har jag varit nöjd med mig själv. Vid de tillfällen det har känts svårare har jag åtminstone alltid sett till att förhålla mig neutral och likgiltig gentemot min kropp. Det vore väl själva fan om det mönstret skulle komma att brytas vid 23 års ålder? Men i min värld, finns det verkligen någon annan anledning som skulle kunna locka mig till att börja träna? ^^ ja det vore i så fall följande punkt på listan
sol och väder: hade det varit varmare och finare ute hade jag varit ute och gått en promenad vid det här laget. det svär jag på! ja, wtf hände med solen? nog för att jag klagade på att det blev för ljust och att jag inte kunde vänja mig vid att inte ta halsduk och vantar med överallt, men jag menade ju inte att vi skulle ha tre sommardagar och sen september? skärpning. jag blir orolig, se punkt fyra.
sommaren: det ska bli den bästa sommaren i mitt liv har jag bestämt. senast det hände var 2006. om likheterna inte ska upphöra på en gång ska jag helst vara solbränd och kär i alla mina kompisar för det var jag efter turkiet -06... ska drömmarna om en bättre kondition och lite mer häst-skills gå i uppfyllelse behöver jag också en väderförbättring. andra sommarsaker jag hoppas på är hemmafest, fyllefest och midsommarfest.


har lite att bygga på till senare inlägg. samt en varning att dessa brasklappar nästan aldrig går igenom. men som parentes till mig själv. vi kör på det. Pusshej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0