att se fram emot

i födelsedagspresent av fina vänner fick jag en riktig överraskning. Dom hade planerat att vi skulle åka på spa alla fyra, och jag skulle få en behandling av dom :) 
så blev det inte riktigt.. två av tjejerna hinner fylla år innan vi hade tänkt åka, så då är det klart alla ska få varsin födelsedagsbehandling :P 
för övrigt var allt planerat, både plats och tid. Vi träffades i lördags för att kunna boka tillsammans så inga missförstånd skulle uppstå. Det gjorde det ändå tyvärr, mellan oss och hotellets hemsida. Säkrast att ringa ja, men inte klockan halv tolv på natten som det var då. En ansvarig och resten fick rapporter över internet.
Så plötsligt nås vi av beskedet att nu var plötsligt hotellet fullbokat den helgen. Så charmigt av dom att förvarna så vi hade en chans åtminstone att fatta ett beslut. Som det var ju tvekade vi ju mellan att sova i två rum eller "tränga ihop oss" i ett, som dom hade uttryckt sig. För samma pris. Ja tjena. 

Vårt uteblivna besök är deras förlust. Men nu står vi verkligen på ruta ett. Helgen 9-10 april - är det någon som har ett hett tips på ett bra och billigt spa man skulle kunna åka till?!

Kommentarer
Postat av: Franny

Yeeeaaahh, Kungs Starby i Vadstena där min syster jobbar! Fast jag tror inte dom är billiga, tyvärr.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0