Dagens duktiga

jag har insett att det inte ens behöver vara hans föräldrar som måste vara inbjudna, det räcker med vilken form av gäster som helst för att erik ska börja städa och fixa ;) Ikväll kommer madde och nina hit på lite enkel underhållning med idolfinal, invigning av min glögg-gryta och kanske nybakt ^^

Han har alltså skurat golvet lite lätt och sitter just nu och rensar det oerhört äckliga avloppet, medan jag har gjort en lussebulledeg som står på första jäsningen.. Good for us!

Köpte en hyacint på torget förut. något att längta efter =)


Kommentarer
Postat av: Nina

Haha, jag kan komma oftare om du vill, bara ring det när börjar bli stökigt så dyker jag upp ;) (Okej,toksen med kommentar, men bättre sent än aldrig..)

2010-02-02 @ 13:48:09
URL: http://ninans.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0