Extraknäck.

Bara lite kort nu då... Ska se på bonde söker fru med erik nu. Lite lätt ångest eftersom jag inte jobbat på två dar, och inte har något på g heller de här två veckorna.. Däremot ska jag iväg och tjäna lite pengar till julklappskassan ikväll..!
Är anställd som pianist, för att spela för eksjös historiska sällskap Laurenti gårdar (tror jag) på deras privata julvisningar av aschanska gården, ikväll och på torsdag. Det är inte första gången jag spelar på aschanska, men det är lite mer seriöst nu känns det som, eftersom dom också bett mig att spela även efter visningen då dom ska sittta och dricka kaffe och prata. lite soaré sådär. Har jag aldrig gjort så det är nervöst. Men min allmäna nivå av nervositet är mycket lägre än den varit tidigare, så det är bra ^^

Kommentarer
Postat av: Rickard

Hur gick det?

2009-12-03 @ 13:51:21
URL: http://rickardnordin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0