februari

döm om min förvåning varje gång jag kommer ihåg att jag inte ens fyllt år än, det är först imorgon det ju. Då kommer jag å andra sidan inte fira det alls antagligen, eftersom jag fick eriks present i lördags, och alla andras igår.

Så nu blir jag väldigt vuxen på en gång, då jag nog inte ens är ledsen över det. so what, det är inget speciellt kul med det.. Kalaset igår var kul däremot, och jag fick massa fint.. Väldigt vuxen var jag kanske inte då :P haha

Missade vattengympan då, så vi ska gå idag istället. Känner mig inte pepp. Har jobbat, det var sådär. Ovälkommen och lite ledsen var jag. Men det gick över sen så det var nog inbillning :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

men du kan få ett grattis av mig i dag iaf :) grattis! nu börjar vi allt bli gamla.. eller kanske inte jag, jag har ju ett halvår kvar.

2009-02-10 @ 17:22:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0