händer:

Idag, alldeles lagom en dag innan det är för sent, tackade jag ja till de två första kurserna jag blev antagen till. Anledningen att det har dröjt så länge är många, till viss del har jag bara glömt bort att tiden går. Sen skulle jag ju faktiskt bestämma mig som kommit in på lärarprogrammet och allt. Känns som man inte bara tackar nej till en sån sak utan att ha tänkt efter. När jag satt och funderade så insåg jag att det inte vore helt fel att få gå i skolan ett tag. Nej, jag menar inte så. Det vore inte helt fel att studera sig till ett yrke. Helt enkelt.

Planen är att jobba, läsa fotokurs 1 på distans utan att klanta till det, och att tillsammans med nina och kanske erika läsa fotokurs 2 i jönköping: måndagar 17:00-20:45.

Förskollärare kan jag bli nästa år. Då med ännu mer yrkeserfarenhet. Det vore inte så dumt va?

Kommentarer
Postat av: Erika-mode-foto-pyssel

Ja.. Hoppas hoppas hoppas att jag oxå får gå kursen!

2009-07-29 @ 21:49:53
URL: http://shopaholicans.blogg.se/
Postat av: Nina

Låter som en bra plan :) Tack för lunchsällskapet igår! Kram

2009-07-30 @ 10:49:48
URL: http://ninans.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0