mejl till campingen

Jag tyckte det var alldeles för gulligt för att vara sant, men jag svarade och tog det på fullaste allvar ändå :)

Hej på er.
Er der många müg i disse dagar ?
Vi ha hört at der er jette många müg i Sverige för tiden.

Hur sött är inte den stavningen på ordet mygg? :D ska nog börja skriva så själv :)
mitt svar:

Hej!
Jag har bara fått ett myggbett i sommar, men jag har inte heller campat.
Ska vidarebefodra frågan till någon som är utomhus mer än vad jag är :)
Funderar ni på att komma till sverige? Eller har ni bokat plats på
campingen, och i så fall när? Är det bråttom med svaret?
Med venlig hilsen
Lova, Movänta camping

Kommentarer
Postat av: emma - you know who!

hej du! hur hade du det i veckan? ledig? Kan inte du komma hit en dag efter att jag slutat så kan vi leka och rida etc :)

2009-07-19 @ 17:54:30
URL: http://disaochwilma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0