Massa varmt

Sitter och chillar på jobbet för tillfället. Det händer inte så mycket här, och det är så bra så :) Nu när solen skiner känner man sig inte så ensam ändå.
Idag är det mitt fjärde arbetspass som ordinarie, och *ta  i trä* det känns ganska bra faktiskt..! Kanske var så förra sommaren att det var ungefär såhär lång tid det tog att komma in i rutinerna på posten också. En bra sak att hålla i minnet, man tror ju aldrig att det ska bli bättre när det börjar så dåligt.. Visserligen har det visat sig att jag definitivt inte är en stjärna på att räkna dagsavslut, men jag skyller gärna på medarbetare och balansen mellan kort och kontanter, tror starkt på att det aldrig stämmer för någon, de bara låtsas :)

Både mina händer och tangentbordet har lite svårt för denhär värmen, knapparna kärvar och fingrarna med, av svett :P
Återkommer vid annat tillfälle, förslagsvis imorgon förmiddag. Pusshej

Kommentarer
Postat av: Ann-Louise [En bulle ur ugnen]

Ja jisses vad varmt det har varit. Förstår att knapparna kärvar. Haha! :P

Jag har en Canon 450 D. Rekommenderar den varmt. Är upp över öronen förälskad i den.

Ha en härlig dag! :)

2009-07-05 @ 07:53:30
URL: http://annlouise-sjostrom.com
Postat av: Mr A

skriv mer/oftare!

2009-07-08 @ 22:13:23
URL: http://theadamlife.blogg.se/
Postat av: Rickard Nordin

Försök inte, jag skulle väl aldrig missa en dagsrapport?

2009-07-15 @ 22:52:45
URL: http://rickardnordin.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0