two 362?

Idag körde jag till vaggeryd och hem igen. Erik bestämde sig tillslut för att han ville behöva en ny bil, och idag skulle han och jag då åka och hämta den :) En blå golf, jättefin!
Så jag skulle hitta bättre hem fick jag alltså köra på ditvägen med, många mil att stoppa i erfarenhetsbanken idag ^^ Allt gick jättebra, tro det eller ej, och nu är volvon lite lagad också. Kommer passa fint för min skytteltrafik eksjö-hult i sommar, sen får vi se :)
När vi ändå var i nässjö handlade jag massamassa fotogrejer på åhléns, och stadens bästa pommes på "steakhouse"

Ikväll är det morden i midsommer, och jag känner hur det blivit en väldigt positiv och vardaglig stämning i detta inlägg - usch!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0