Sommarjobbet

Det blev inte av att jobba idag, och som vanligt, när det kommer till kritan så blir jag bara tacksam för det.. .^^ Nina och jag bestämde att vi gör ett nytt försök på lördag istället, så kan vi åka tillsammans till eksjö efter det.

Egentligen skulle det vara på sin plats med en jobbeskrivning, men jag är inte helt hundra på vad det är jag ska sommarjobba med faktiskt, haha! Det jag vet är detta: Movänta camping i Hult hade inte tillräckligt med personal för att kunna täcka receptionist-behovet för sommaren, och jag blev den lycksalige som fick hoppa på :) Ännu har jag inte sett röken av några tider eller scheman, håller tummarna för att det är klart till lördag.. 

Min blivande chef - Kristina - bor mer eller mindre granne med eriks föräldrar, det ska bli väldigt spexigt att se ifall det kommer komma upp naturligt i något samtal ;) Vem vet vad hon vet? Jag vet, och det gör mig nervös. 

Kontentan: ännu en gång har det lönat sig att inte vara den som alltid vet bäst och är först, en till sommar på posten som det lätt kunde blivit annars hade varit dööööden. Ser fram emot lagom mycket jobb, att eventuellt köpa en bil som kan ta mig till hult, och ett tiotal kompisar som inget hellre gör än att tillbringa varenda sommarkväll med just mig. Mer om det sen =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0