CSN & me

Dina studieresultat
Din skola har meddelat oss att du klarat 3 poäng under den period du senast fick studiemedel och ytterligare 4,5 poäng under våren 2010. Enligt vår första bedömning måste du klara ytterligare 1,5 poäng. Vi skrev i den förra kompletteringen att du saknade 3,5 poäng men du saknar alltså 1,5 poäng. Vi kommer att göra en slutgiltig bedömning när vi ska besluta om du kan få studiemedel.

Du har också skickat med ett brev där du skriver att din kurs slutar den 20 augusti 2011. Enligt det intyg som du skickat med slutar inte kursen då utan det står att du har tills dess på dig att slutföra den. Vi kan därför inte bortse ifrån dessa poäng som du inte klarat.

Däremot så skriver du att du gjort vissa delmoment av kursen så om du har klarat av delar av kursen som skolan inte rapporterar in innan hela kursen är klar kan du be skolan att skriva ett intyg på hur många poäng du klarat av. Vi räknar då med dessa poäng som avklarade också. Det ska då framgå kursnamn, kurskod, antal poäng och betygsdatum. Intyget måste också vara underskrivet och stämplat av skolan.


Kommentarer
Postat av: Issa

csn kan knulla mig



mig säger dom. du har lämnat felaktiga uppgifter.

skicka den här ch den här och den här och den här blankettet samt ett följe brev där du förklarar varför du har gjort fel.



"hej csn ursäkta mitt misstag, jag är väl bara dum.Har tyvärr ingen bättre förklaring."

2010-08-26 @ 16:44:13
URL: http://fegpoeten.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0