arbetet

något är fel på mig - eller kanske inte?
dom ringde i morse (det är tur att min ringsignal går ut på att mitt namn ropas, då vet jag att det är till mig, även i  sömnen...) Det var från jobbet, mitt gamla jobb eller hur man ska säga. dagis i alla fall

för mig är det nu ett avslutat kapitel. jag har sagt hejdå till både föräldrar barn och kollegor. Hade inte tänkt jobba med det alls efter midsommar, men nu blev det både igår och i morse alltså. Automatiskt säger jag nej, men när jag 07:05 ligger i sängen och inte kan somna om så ringer jag upp igen och säger att jo jag kan visst jobba imorgon... så då blir det dubbla pass minst sagt! eken 9-14 och campingen 15-22:15. Fördelarna överväger nackdelarna:

För: slipper sitta hemma och vara nervös och räkna timmarna innan årets premiärpass.
får chans att bättra på brännan ytterligare under arbetstid. något det kommer gå dåligt med i ett receptionskyffe ;)
blir matad klockan 11:30, slipper alltså tänka på lagad mat mer den dan. räcker med mackor sen =) 
 
Nä nu ska jag gå! Ska till ågatan och fira mammas och pappas första och min sista sommarlovsdag :D later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0