Earth hour night darkness

sitter och borstar tänderna, och inser att erik troligtivis har låst in sig hos duschen (och det andra vattnet). Ja, ingen har väl dött av att borsta tänderna i tjugo minuter?

Har - förhoppningsvis - på mig det jag ska ha ikväll och därmed minimerat klädångesten och minskat den med typ 100% sen förra gången. Önskar jag hade något piffigt att sätta på mig som kunde passa ihop med lite vad som av de kläder jag redan har. Men så är min förmåga till inköp: antingen tänker jag praktiskt och kommer hem med något snarlikt nåt annat jag redan har, eller så försöker jag tänka lite utaför boxen och misslyckas halvdant.



Annars då? räcker det som förfest att dricka upp det halva glas vin som blev stående igår när jag somnade i soffan?                          
 - mitt roliga liv? det är här någonstans....
Ska om en liten halvtimme träffa madde, nina och christoffer på keskin's, hoppas dom har lagt till något nytt på menyerna som jag läste.. Sen blir det earth hour på torget, och om inte det är kul hoppar vi in på hotellet och har lite kul på deras happy hour istället ;) Kan absolut tänka mig att låtsas köra ikväll, en hel kväll med smarriga, fruktiga, alkoholfria drinkar =)

Ses vi i mörkret på jordens timma? mummy said to bring a flashlight..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0