Lyx

igår fick jag ett trevligt sms. Hanna undrade om jag ville luncha med dom på viskan klockan 12. Jajjamen, inga invändningar där :) Är precis hemkommen från stan nu, mätt och belåten. Laxburgare var dagens, med kall mangosås. M-m! Dom är för goa alla tjejerna och jag är beredd att rucka på min cyniska uppfattning att vi inte kommer ses och det kommer inte bli som man tänker sig när vi inte går i samma klass längre. ida, hanna, elin o sissi klarar sig ju. Men jag o malin.. Njaa.. :p
Gick förbi indiska på vägen hem - igen. Visst måste ett "basplagg" vara något man har mer än ett av, bara för att det är så bra att ha? I så fall är mitt livs första basplagg en rätt lång och luftig top, vit med svarta ränder. (håkan hellströmig liksom) Köpte även en likadan fast grön med vita ränder... ;) ett par örhängen o en schnugg mössa :)
Det jag skulle säga också är att jag ska ta tillfället i akt och bete mig som en lyxhustru för sista dagen idag. Lägga ansiktsmask, ta ett fotbad och kolla tv tills karln kommer hem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0